Re: Nagrywajki CD-ROM - image

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Wed 01 Nov 1995 - 11:03:50 MET

   Ja nagrywalem plytki >19.000 ale <20.000 plikow tylko, ze w roznych
   podkatalogach. Najwiekszy podkatalog zwieral 704 pliki.

  Lepiej nie eksperymentowac - mam nagrana plytke na ktorej nie moge wejsc
  do najbardziej zagniezdzonego podkatalogu :-)

> Zdarzaja sie tez inne "klocki" np. z nazwami plikow. Mimo wylaczenia
> trybu zgodnosci z ISO 9660 i zapuszczenia kontroli poprawnosci drzewka
> tworzonego CDka wspanialy "WinOnCD ToGo!" wywalal bledy przy robieniu obrazu
> przy bardzo dziwnych nazwach plikow. Gdyby to bylo "CD on the fly"...

  Wystarczy zapuscic najpierw "Check S-Tree" - poszukaj w menu.
  WinOnCD lubi robic dowcipy z datami plikow. Date 80-00-00 zamienil
  na 80-12-31, co moge zrozumiec, ale w kilku plikach z taka sama data
  (poprawna, juz nie 80-00-00) i godzina zmienil godz. 2.00 na 1.00
  czego juz nie rozumiem.
  Hmm, w sumie czym jest jedna godzina wobec wiecznosci wszechswiata...

 Slawomir Mateuszczyk, student       E-Mail: slaw_at_soi.riviera.pw.edu.pl
 Warsaw University of Technology               Finger me for my PGP key
    Slaw's URL
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane!