Re: Instalacja Windows95

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 16:25:59 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: W ampr.org jako useridy uzywa sie krotkofalarskich znakow wywolawczych.
: Pytanie do wszystkich krotkofalowcow (ja nim nie jestem): czy macie jakas
: "ksiazke telefoniczna", jakies "who is who", skad mozna by sie dowiedziec,
: kto to jest np. SP7YAV? Jezeli cos takiego istnieje, moze by warto to
: udostepnic na sieci?

Znajomy mial ostatnio dyskietke z takim who's who.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |