Re: Przesady (bylo: Re: Co sadzicie o chipsecie UMC?)

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 26 Oct 1995 - 15:19:41 MET

Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
: Wlasnie to jest troche smieszne, wiekszosc 'wiedzy' o PCtach to
: czyste przesady. Kazdy troche wie, kazdy ma swoje preferencje. Ale
: malo kto tak naprawde cokolwiek WIE. Gdy znajomi prosza mnie o rady
: przy wyborze sprzetu, odmawiam. Po prostu nie jestem w stanie im
: doradzic czegos, co potrafilbym racjonalnie uzasadnic.

Ja wiem tylko jedna rzecz - chipsetu Opti 495 SLC i SX trzeba unikac.
Zbyt wiele razy mialem klopoty.

: No, moze poza
: 'NE2000 sa do niczego'. Ale to kazdy wie.

O, ja nie wiem! Karty moze nie sa nadzwyczajne, ale maja jedna zalete -
jesli tylko nie mamy plyty 286, to NE2000 nie sprawi zadnego klopotu.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |