Przesady (bylo: Re: Co sadzicie o chipsecie UMC?)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Thu 26 Oct 1995 - 11:45:28 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) napisal:
: Mialem problem z instalacja karty sieciowej IBM na UMC. Wogole nie jest to
: najlepszy chipset (moje zdanie, nie potrafie podac wiecej konkretnych
: przykladow dlaczego go nie lubie).

  Wlasnie to jest troche smieszne, wiekszosc 'wiedzy' o PCtach to
czyste przesady. Kazdy troche wie, kazdy ma swoje preferencje. Ale
malo kto tak naprawde cokolwiek WIE. Gdy znajomi prosza mnie o rady
przy wyborze sprzetu, odmawiam. Po prostu nie jestem w stanie im
doradzic czegos, co potrafilbym racjonalnie uzasadnic. No, moze poza
'NE2000 sa do niczego'. Ale to kazdy wie.

pozdrawiam,
jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl