Re: Stara plyta i stary dysk

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 25 Oct 1995 - 21:23:31 MET

Krzysztof Porazinski (kpp_at_ocean.iopan.gda.pl) wrote:
: Witam

: Ostatnio probowalem zlozyc 386 SX 33 Mhz z dyskiem 40 MB Seagate
: 157A. W pierwszj chwili wydawalo sie, ze jest wszystko OK, ale przy
: kolejnym bootowaniu komputer odmowil posluszenstwa. Obecnie sytuacja
: jest taka, ze przy starcie z dyskietki dysk pracuje bez zarzutu,
: natomiast z dysku twardego startuje wylacznie jak ma na to ochote.
: Przechodzi test systemu, mruga dioda HDD i ... wisi. Bez zadnego
: komunikatu. W trakcie pracy pojawil sie raz czy dwa blad "Internal Stack
: Overflow". Jest to skladak - i dysk i plyta jest "nowo" :-) nabyta.
: Trudno jest wiec ocenic ktr z nich pada. Czy ktos cos na ten temat moze mi poradzic?

: Pozdrawiam
: Krzysztof Porazinski
: kpp_at_iopan.gda.pl

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |