Re: Conner jako master

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 25 Oct 1995 - 22:12:00 MET

Jaroslaw Pillardy napisal(-a) :

> [...]

Czyli ludzkim jezykiem: Conner 120 (116) MB. Zielona naklejka (taki lamerski
zwrot) - nie mylic z 40 Conner.

Bardzo ladnie.

> Dzien Dobry!
> Jezeli Conner przedtem byl sam to jest ustawiony
> w tryb single - do pracy z drugim dyskiem musi
> byc ustawiony jako master. O ile dobrze pamietam
> trzeba zewrzec jedna zworke w zestawie 3 zworek
> ulozonych poziono (rzeczywiscie przypominaja gniazdo)
> obok zlacza tasmy. Wydaje mi sie, ze jest to zworka
> najblizsza zlaczu.
> Tak czy inaczej eksperymenty tutaj nic nie popsuja.
>
> serdecznie pozdrawiam Jarek Pillardy

A/l/l/l/laaaaaaa. To jest CONNER a nie CAVIAR !!!!!!!!!!!
Powinno sie ustawic tak:

Single Master Slave
EI OFF EI OFF EI OFF
C/D ON C/D ON C/D OFF
DSP OFF DSP ON DSP ON

Aha, ON oznacza zalozony, a OFF zdjety (no ja nie wiem, moze kto mysli
inaczej).
Dla latwego spamietania to DSP to ja sobie tlumaczylem zawsze : Drive Slave
Present (moze glupio ??). A jesli chodzi o C/D to oznacza to dokladnie :
C/nie_D (czyli D z daszkiem).

--
Pozdrowienia,
Wojtek