Re: plyty glowne ASUS

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 11:55:46 MET

Adam Wojciechowski napisal(-a) :

> Wczoraj jeszcze dokladnie przejrzalem WWW ASUS'a i racja jest ta plyta
> nie wiem jak moglem jej nie zauwazyc (dokladniej - zauwazylem ja ale
> bedac pod wrazeniem Trintrona i P55TP4XE PB stwierdzilem ze ta z chipsetem
> SIS nie moze byc lepsza. Mam pytanie, czy ma Pan informacje
> kiedy plyta moze pojawic sie w Polsce (plyta z PB), chetnie bym ja
> przetestowal.

Nie jest dobrze, bo ASUS nie chce na razie sprzedac tej plyty ze wzgledu na
niestabilnosc (tak twierdzi ASUS, a mnie sie nie sypie ...). Wogole bardzo
niechetnie jeszcze informuja o tych plytach. W kazdym razie w najblizszej
przesylce nie dostane (sroda) ale prawie na pewno cos powinno byc w
nastepnej (za jakies 2/3 tygodnie. Niestety nawet nie wiem w jakiej
konfiguracji SOCKET/PB/inne :(((

--
Pozdrowienia,
Wojtek