Re: plyty glowne ASUS

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 21:09:15 MET

> SP3 ma jednak 2 wady. Pierwsza z nich to tylko dwa banki pamieci (dwa
> sloty). (oczywiscie plyta chodzi poprawnie z koscimi BEZ parzystosci, choc
> osobiscie nie polecam takich). Ale w koncu jak dlugo mozna rozszerzac
> pamiec? (Aha, mozna dlugo, wkoncu po to wchodza Win'95).
> Druga wada jest jej cena. Jest ona wyzsza od plyt uznawanych za podobne o
> jakies $20-$30. Ale i tak uwazam ze warto.

hehe - ja za swojego pc-chipsa tez dalem (w selcomie) ponad 30usd
wiecej niz kosztowaly w tamtym okresie inne plyty - i szczerze mowiac
tez jestem bardzo zadowolony i uwazam, ze warto bylo. plyta jest
naprawde wydajna (porownywalem z opti - w niektorych testach jest o
prawie 100% szybsza) i ma sporo ciekawostek, ktore choc niby drobne
ulatwiaja prace. co do plyt asus - znajomy taka plyte kupil - jest
naprawde niezla - ale ktora lepsza? moim zdaniem obie sa na niezlym,
podobnym poziomie - po prostu naprawde porzadne plyty 486 do
skladakow.
karpio

ps. swego czasu spotkalem sie (w x-servis) z plytami DFI - tez mi sie
bardzo spodobaly. podobne zdanie mam nt. produktow DTK, choc musze
przyznac, ze pod wzgledem wydajnosci czasem okazuja sie troszke
gorsze.