Re: plyty glowne ASUS

Autor: Adam Wojciechowski (ibex_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 11:01:49 MET

>Jest, tylko trzeba byc wytrwalym :) Ale poza tym to ASUS nie sprzedaje tych
>plyt jeszcze zbyt oficjalnie. Na razie sa dostepne, powiedzmy, wersje
>pre-release. Nie maja jeszcze w zwiazku z tym paru podstwowych rzeczy (nie
>ma sloty pod cache PB, nie ma (chyba) SOCKET7 - ale jest 5). Poza tym jest
>chyba najszybsza plyta w testach (tak mniej wiecej 120 na P55SP4 to
>odpowiednik P55TP4XE z P133). Nie moge porownywac jeszcze z PB bo nie ma
>jak.

Wczoraj jeszcze dokladnie przejrzalem WWW ASUS'a i racja jest ta plyta
nie wiem jak moglem jej nie zauwazyc (dokladniej - zauwazylem ja ale
bedac pod wrazeniem Trintrona i P55TP4XE PB stwierdzilem ze ta z chipsetem
SIS nie moze byc lepsza. Mam pytanie, czy ma Pan informacje
kiedy plyta moze pojawic sie w Polsce (plyta z PB), chetnie bym ja
przetestowal.

pozdrawiam,

ADAM