Re: klawiatura pl do OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 11:27:30 MET

Jacek Kijewski <mms002_at_loqi03.elka.pg.gda.pl> wrote:

> A jak jeszcze sie naucze na tym pisac, to moze i kupie OSa. Ale to za
>pare lat, bo klawiatura programisty podoba mi sie bardziej.
>
>*******************************************************************************
>* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
>* nie rozni sie od magii" *
>* *
>* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *

Powiedzcie mi tylko, jak uzyskac caly alfabet polskich DUZYCH liter
na pl.klawiaturze maszynistki, nie wykonujac jakichs karkolomnych sztuczek ?

i czy jest wersja tej klaw. z Y posordku, a z Z na dole po lewej ?
Bo polska kl. maszynistki to niestety klawiatura poniemiecka. a jak wiem oni
sa jednymi z niewielu z zamienionymi Y<->Z :(

                          oOOo
                 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |