Re: Problemy z S3 805

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 20:16:50 MET

kfmodo_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Krzysztof Foit) wrote:
>Posiadam DX2/66LB z karta grafiki S3 805 Local Bus (1 MB). Problem jest
>nastepujacy: w trybie 640x480 w 16m kolorow pod Windowsem grafika jest
>nieznosnie wolna (program Wintach pokazuje mi overall rzedu 10,54). Jest
>to o polowe mniej niz na komputerze mojego znajomego z taka sama plyta i
>karta A3 1MB LB, ktora de facto powinna byc nieco wolniejsza od mojej (!).
>W innych trybach S3 zachowuje sie zupelnie poprawnie. Uruchomilem wiec
>program testujacy umieszczony na dyskietkach dolaczonych do karty. Okazuje
> [...]

Dotyczy S3 805 VLB

Ja mialem to samo. tzn. b.wolna praca dla 640x480 TrueColor.
Ponadto w trybach 640x480 oraz 800x600 dla 64Kcolors strasznie mi sie
wieszala. Tzn. po 5-20 minutach pracy moglem obejrzec przesliczne kolorowe
pionowe pasy. Kursor tez zamienial sie w prostokacik wypelniony owymi
paseczakmi, moglem nim poruszac. system (o ile windowze to system:)
totalnie lezal.

pozbylem sie tego badziewia :)))))) czego i innym zycze.

aha. sprawdz w trybach 64K kolorow czy uda ci sie do konca dograc
w microsoft tetris . Jak ci sie uda, to sprobuj jeszcze raz. pograj z 5 minut
:)

                          oOOo
                 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |