Problemy z S3 805

Autor: Krzysztof Foit (kfmodo_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 18:32:05 MET

Posiadam DX2/66LB z karta grafiki S3 805 Local Bus (1 MB). Problem jest
nastepujacy: w trybie 640x480 w 16m kolorow pod Windowsem grafika jest
nieznosnie wolna (program Wintach pokazuje mi overall rzedu 10,54). Jest
to o polowe mniej niz na komputerze mojego znajomego z taka sama plyta i
karta A3 1MB LB, ktora de facto powinna byc nieco wolniejsza od mojej (!).
W innych trybach S3 zachowuje sie zupelnie poprawnie. Uruchomilem wiec
program testujacy umieszczony na dyskietkach dolaczonych do karty. Okazuje
sie, ze funkcje DAC-a sa w ogole niedostepne. Stad moja prosba: jesli ktos
wiedzialby gdzie mozna znalezc porzadny program testujacy do S3, albo jak
zaradzic tej sytuacji (moze ktos mial do czynienia z podobnym problemem?)
to prosze o RE-pa na liscie lub bezposrednio na moj adres

                        kfmodo_at_zeus.polsl.gliwice.pl

Z gory dziekuje!

        Krzysiek