Re: Problemy z S3 805

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 18:40:45 MET

> Posiadam DX2/66LB z karta grafiki S3 805 Local Bus (1 MB). Problem jest
> nastepujacy: w trybie 640x480 w 16m kolorow pod Windowsem grafika jest
> nieznosnie wolna (program Wintach pokazuje mi overall rzedu 10,54).
> [...]
> ... gdzie mozna znalezc porzadny program testujacy do S3 ...

Szukasz programu, ktory bedzie sprawdzal czy to S3 i mnozyl wtedy
wynik testu predkosci przez 5 ???

Karty S3 znane sa z tego, ze w trybie 640x480x16.7M strasznie sie slimacza
(byc moze lepiej zachowuja sie jesli maja min. 2MB RAM).
Problem ten wystepuje nie tylko w S3-805, ale i w drozszych modelach S3.

 Slawomir Mateuszczyk, student       E-Mail: slaw_at_soi.riviera.pw.edu.pl
 Warsaw University of Technology             Finger me for my PGP key
 Dept. of Electronics & Computer Science
 Institute of Control and Computational Engineering      *** POLAND ***
    Slaw's URL
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane!