Re: plyty glowne ASUS

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 21:49:37 MET

Adam Wojciechowski napisal(-a) :

> Zgadzam sie jak najbardziej z twierdzeniem ze plyty ASUS'a sa
> jednymi z najlepszych jezeli nie najlepszymi plytami
> na rynku. Mam okazje porownywac glownie plyty ASUS'a
> i Intela mam dostep do kilku komputerow Optimus'a (Intel)
> i Invar'u (ASUS) i poczynajac od 486 a konczac na Pentium
> plyty ASUS'a byly zawsze z przodu (z jednym wyjatkiem gdy
> Intel wprowadzil juz Trinitron'a a ASUS jeszcze nie mial takiej
> plyty, ale przewaga ta nie trwala dlugo)
> Nie wiem czy ktos mial okazje pracowac na ostatnim wyrobie
> ASUS'a P55TP4XE Pipeline Burst - ja mialem jest to naprawde
> [...]

Juz to pisalem, ale napisze jeszcze raz - ASUS mial troche wczesniej Triton
(oczywiscie na plycie i w sprzedazy).

A jesli chodzi o chipset to nowa wersja SIS 551X zapowiada sie jeszcze
ciekawiej (np. Pentium 200) i pare innych ciekawostek (zawszyty kontroler
IDE lepszy tak na oko 1.5 raza niz w Tritonie, mozliwosc obslugi nowego
chipa CMD - 646). Na razie niestety wersja beta i ASUS BARDZO niechetnie je
sprzedaje.

--
Pozdrowienia,
Wojtek