Re: plyty glowne ASUS

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 21:45:43 MET

Chris Labanowski napisal(-a) :

> Adam Wojciechowski (ibex_at_chemia.pk.edu.pl) wrote:
> : Zgadzam sie jak najbardziej z twierdzeniem ze plyty ASUS'a sa
> : jednymi z najlepszych jezeli nie najlepszymi plytami
> : na rynku. Mam okazje porownywac glownie plyty ASUS'a
> : i Intela mam dostep do kilku komputerow Optimus'a (Intel)
> : i Invar'u (ASUS) i poczynajac od 486 a konczac na Pentium
> : plyty ASUS'a byly zawsze z przodu (z jednym wyjatkiem gdy
> : Intel wprowadzil juz Trinitron'a a ASUS jeszcze nie mial takiej
> : plyty, ale przewaga ta nie trwala dlugo)

W/g moich informacji to wlasnie ASUS pierwszy wprowadzil na rynek plyty na
Tritonie (podobnie jak plyty z Pipelined cache).

> : Nie wiem czy ktos mial okazje pracowac na ostatnim wyrobie
> : ASUS'a P55TP4XE Pipeline Burst - ja mialem jest to naprawde
> : wspaniala plyta.
>
> : Adam
>
> wcale ASUS-y nie sa takie rewelacyjne, bo przede wszystkim nie dziala
> z nimi np. Adaptec 1542CF....
> hehehe:)
> Chris Labanowski

Z tym Adaptekiem moge sie zgodzic. Tylko ze majac do wyboru karte NCR na pci
to bez szmerania wybieram te druga. A jesli mowimy o cenie to AHA1542CF
kosztuje ~$200 natomiast NCR sprzedaje po $62. Wybor nalezy do Ciebie.

--
Pozdrowienia,
Wojtek