Re: plyty glowne ASUS

Autor: Adam Wojciechowski (ibex_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 09:13:33 MET

>Juz to pisalem, ale napisze jeszcze raz - ASUS mial troche wczesniej Triton
>(oczywiscie na plycie i w sprzedazy).

Na prawde nie wiedzialem wczesniej dostalem informacje ze Intel wprowadzil
Trinitrona ale bardzo to dobrze ze byl jednak szybszy ASUS.

>A jesli chodzi o chipset to nowa wersja SIS 551X zapowiada sie jeszcze
>ciekawiej (np. Pentium 200) i pare innych ciekawostek (zawszyty kontroler
>IDE lepszy tak na oko 1.5 raza niz w Tritonie, mozliwosc obslugi nowego
>chipa CMD - 646). Na razie niestety wersja beta i ASUS BARDZO niechetnie je
>sprzedaje.

Slyszalem o tym chipsecie ale nie wiedzialem ze ASUS juz ma plyty z nim.
Na serwerze www ASUSA nic o tym nie ma a bym byl wdzieczny gdyby Pan
powiedzial mi skad ma takie swieze informacje.

Adam