Re: plyty glowne ASUS

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 16:29:14 MET

Adam Wojciechowski (ibex_at_chemia.pk.edu.pl) wrote:
: Zgadzam sie jak najbardziej z twierdzeniem ze plyty ASUS'a sa
: jednymi z najlepszych jezeli nie najlepszymi plytami
: na rynku. Mam okazje porownywac glownie plyty ASUS'a
: i Intela mam dostep do kilku komputerow Optimus'a (Intel)
: i Invar'u (ASUS) i poczynajac od 486 a konczac na Pentium
: plyty ASUS'a byly zawsze z przodu (z jednym wyjatkiem gdy
: Intel wprowadzil juz Trinitron'a a ASUS jeszcze nie mial takiej
: plyty, ale przewaga ta nie trwala dlugo)

Intel <-> ASUS? Hm. A probowales porownac z 'cheap taiwanesee'?

: Nie wiem czy ktos mial okazje pracowac na ostatnim wyrobie
: ASUS'a P55TP4XE Pipeline Burst - ja mialem jest to naprawde
: wspaniala plyta.
:

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |