Karta Cisco Access Pro

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 14:41:21 MET

Micha/l Ko/lodziejczyk (miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl) wrote:

: A co to za karta? Do PC?

"Zwykly" router Cisco, tyle ze w formie karty do peceta (ISA).

Ma jakies oprogramowanie?

Jak to Cisco, ma IOS 10.x

: DOS/Linux?

To nie gra roli. Od peceta ona potrzebuje wylacznie zasilania :) Poza
tym "z zewnatrz" (w sensie logicznym) wyglada tak, jak inne Cisco.

: A jaka cena?

Nie wiem dokladnie, ale kolacze mi sie po lbie, ze jest tak ze dwa razy
tansza od analogicznego 25xx

: A moze jest jakas tansza - niekoniecznie "pelnosprawny router"?

A co ma robic dokadnie?

: I gdzie szukac informacji o takich kartach?

Np. http:/www.cisco.com :) Solidex (Warszawa, Krakow) tez powinien wiedziec.

        Leszek.

| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
| My personal opinions are just mine. |
| If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |