Re: Karta V35 ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 16:30:45 MET

Micha/l Ko/lodziejczyk (miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl) wrote:
: : >Szukam wszelkich informacji na temat karty V35 do IBM PC. Problem jest taki:
: : >probujemy podlaczyc PCta (pentium/linux) do sieci 64 kbps. Mozna to
: : >zrobic przez router, ale dla jednego PC (a o to na razie nam chodzi) jest
: : >to za drogie.
: : Moze jednak warto sprobowac asynchronicznie ?
: : Ja uzywam linuxa pracujacego z modem Motorola 3266 Fast
: : na predkosci 115.2 kbps.
: : Wiekszosc routerow moze pracowac z portem w trybie synchronicznym lub
: : asynchronicznym.
:
: Problem pojawia sie wtedy, gdy po drodze nie ma routera - jest tylko goly
: kabel. :-(

A co za problem - wtedy to masz dopiero swobode wyboru.
Jako router stare AT z KA9Q spisuje sie znakomicie.

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |