Re: 80486 (Re: AMD...)

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Fri 13 Oct 1995 - 00:15:57 MET

Andrzej Karpinski napisal:

> dla mnie nie zawsze akademickie - jesli dzieki nim choc pare osob
> przejrzy na oczy albo dowie sie czegos pozytecznego, lub zechce
> siegnac do ksiazki zeby sprawdzic to co piszemy to uwazam, ze cala
> zabawa ma sens. i chyba przede wszystkim o to tutaj chodzi... a jesli
> sie nie podoba, coz... nikt nikogo na sile na peceta nie zapisuje :)
> karpio

Ale mnie tez sie to podoba! Mnie rowniez nikt nie zmusza do czytania
listow ;-) Za to tym zdaniem o naszym zbawiennym wplywie na edukacje
naszych rodakow, to mnie zastrzeliles :-)))

Zawsze do uslug

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |