Re: 80486 (Re: AMD...)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 12 Oct 1995 - 12:24:52 MET

> P.S.: Tak milo sie prowadzi takie akademickie dyskusje, ze moze by
> zalozyc konkurencje dla ISO, ANSI i innych. Np. "Klub Wydumanych
> Standardzikow"? Mozemy zajac sie problemami: "80486", "czy netscape jest
> ~be~", "*.prasa.pl kontra *.prasa.org.pl", "dlaczego zalujemy istnienia
> M%^#softu" i wieloma innymi. :-)

dla mnie nie zawsze akademickie - jesli dzieki nim choc pare osob
przejrzy na oczy albo dowie sie czegos pozytecznego, lub zechce
siegnac do ksiazki zeby sprawdzic to co piszemy to uwazam, ze cala
zabawa ma sens. i chyba przede wszystkim o to tutaj chodzi... a jesli
sie nie podoba, coz... nikt nikogo na sile na peceta nie zapisuje :)
karpio