Re: Q: Opisy portow HD (0x1F7 itd) ?

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Oct 1995 - 22:13:05 MET

Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl) wrote:
> Czesc !
> Czy ktos wie, dzie mozna znalezc dosc dokladne opisy portow twardych dyskow
> (0x170...., 0x1F0....) ?
> Jak na razie znalazlem jedynie opisy podstawowych rozkazow, a jak wiem,
> mozna uzyskac wiele ciekawych wynikow (patzr PCQ).

> Tomek

W source Linux'a pliki hdreg.h hd.h i pliki driverow.
W source Mach'a podobne rzeczy w katalogu kernel/ibmAT czy cos podobnego.
W source BSD pliki wdreg.h wd.h i pliki driverow.

Zadnych ksiazek z lepszym opisem nie ma na rynku. ( Te co sa nie pisza
nic wiecej ponad to co jest w tych zrodlach. )

Stanley