Re: Commodore

Autor: Micha/l Ko/lodziejczyk (miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 11:10:37 MET

Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch) wrote:

: Tak tez mysle ze to jest prosta matryca. Jak to
: nie jest problem to wez srobokret... Moze masz w szpargalach
: jakies schematy do zwyklego C64/128, bo jesli to nie jest logika to jest
: to pewnie to samo. Chyba jak nie kupie na jakiejs wyprzedazy to wezme

Cos od C64 mam, ale nie wiem, czy klawiatura tez sie zalapala... poszukam.

: kenar lutownice i jakos klawiature od PC. Tylko musze znalezc taka
: na prostych przelacznich bez halotronow pojemnosciach.

A moze zrobcie kolejne porzadki w instytucie? ;-)

: Acha jak jeszcze masz Commodore to moszesz mi poradzic czy da sie
: na tym odpalic cos w miare sesownego procz gier zrecznosciowych?

Jest duzo programow pod CP/M, ale baaaardzo dluuugo wszystko sie laduje
(chyba, ze masz HD) i wolno dziala w porownaniu ze zwyklym PCtem.

: chcialem toto podarowac do znajomego domu dziecka i mam wyrzuty
: ze te dzieciaki nic tylko beda graly. Czy widziales moze

Ja swojego C128 nie mam zamiaru wyrzucac, bo ma kilka ciekawych
wlasciwosci, np. "three in one" (C64, C128, CP/M), 2 mikroprocesory, SID
(moze zrobie z niego karte muzyczna do PC? ;-), przetworniki A/C itp. Co
prawda zegar 2MHz nie rzuca na kolana, ale jako karta do PC...

: jakies narzedzia do kopiowania na dyskietki 128 3.5 cala z PC?
: (Jest troche oprogramowania na C128 po Ftp'ach tylko jak to przeniesc?

Ja uzywam "Big Blue Reader" - kopiuje miedzy formatami CBM, CP/M i MSDOS.
(BTW na PCta jest "Little Red Reader")
Jest tez kilka takich programow na roznych ftpach (zwlaszcza pod CP/M)
Mozesz tez sprobowac uzyc modemu (jak masz) lub specjalnego kabla i
fizycznie polaczyc C128 z PCtem

: Pawel

        Michal

--
Electronics, Politechnika Gdanska ( Technical University of Gdansk ), Poland