Re: Commodore

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 08:56:56 MET

miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl (Micha/l Ko/lodziejczyk) wrote:

> Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch) wrote:
>
> : Tak tez mysle ze to jest prosta matryca. Jak to
> : nie jest problem to wez srobokret... Moze masz w szpargalach
> : jakies schematy do zwyklego C64/128, bo jesli to nie jest logika to jest
> : to pewnie to samo. Chyba jak nie kupie na jakiejs wyprzedazy to wezme
>
> Cos od C64 mam, ale nie wiem, czy klawiatura tez sie zalapala... poszukam.
>
> : kenar lutownice i jakos klawiature od PC. Tylko musze znalezc taka
> : na prostych przelacznich bez halotronow pojemnosciach.
>
> A moze zrobcie kolejne porzadki w instytucie? ;-)

Z poprzednich jeszcze mi zostalo jeszcze kilka klawiatur do PC.
Siostra sie "wzbogacila" o PS/1, a a PS/2 50 lezy sobie cierpiliwie na polce
i czeka az wolnej chwili naprawie mu monitor... Niby to tez byl
zlom moralny (286) ale osobiscie wole "chronic przyrode alpejska" i nie wyrzucac
komputerow jak moga sie do czegokolwiek przydac (np jako terminal
via modem czy do wklepywania tekstow).
Pawel