Re: Commodore

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Mon 09 Oct 1995 - 10:40:45 MET

miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl (Micha/l Ko/lodziejczyk) wrote:

> Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch) wrote:
> : No wlasnie jak juz o archeologii kmputerowej
> : czesc,
> : ja w sprawie archeologii komputerowej. Robilismy pozadki w Instytucie
> : i postanowiono wyrzucic C128D (z wbudowanym napedem 3.5''- nawet nie wiedzialem ze takie
> : robili myslem ze byly tylko 5.25). Zal mi to wyzlomowac, jakies dzieci moga z tego jeszcze miec frajde,
> : tyle ze mam problem: za nic nie moge znalezc klawiatury od tego.
> : Czy ktos cos wie o ogranizacji klawiatury C128D, czy to byla jakas
> [...]

Tak tez mysle ze to jest prosta matryca. Jak to
nie jest problem to wez srobokret... Moze masz w szpargalach
jakies schematy do zwyklego C64/128, bo jesli to nie jest logika to jest
to pewnie to samo. Chyba jak nie kupie na jakiejs wyprzedazy to wezme
kenar lutownice i jakos klawiature od PC. Tylko musze znalezc taka
na prostych przelacznich bez halotronow pojemnosciach.

Acha jak jeszcze masz Commodore to moszesz mi poradzic czy da sie
na tym odpalic cos w miare sesownego procz gier zrecznosciowych?
chcialem toto podarowac do znajomego domu dziecka i mam wyrzuty
ze te dzieciaki nic tylko beda graly. Czy widziales moze
jakies narzedzia do kopiowania na dyskietki 128 3.5 cala z PC?
(Jest troche oprogramowania na C128 po Ftp'ach tylko jak to przeniesc?

Pawel