Re: Jaka siec?

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 09:28:53 MET

Jacek WISNIEWSKI wrote:
> Wariant z serwerem MS Windows NT Server 3.51 jest takze wart rozwazenia.
> |Jacek WISNIEWSKI | Wojskowa Akademia Techniczna|

Pozostaje kwestia ceny.
Nie wiem czy mala firme (3-4 PCty) stac na kupno extra komputra pod Win NT.
ToTo bodajze dziala dopiero od jakis 32 MB RAM, zgadza sie?
Uczelnie (WAT) zapewne ktos dotowal??? ;)

Najprostszym rozwiazaniem i najtanszym bedzie Linux + troche softu
public domain/freeware....

Jak firma sie dorobi - to moze (nie musi!) przejsc na system bardziej
wydajny lub komercyjny (to jest rozlaczne!!, czyli kom, nie musi byc
wyd!! :)

Zbigniew Zych

--
WWW: http://www.uci.agh.edu.pl/student/infgrp/zych         Zyzio @ IRC