Re: Jaka siec? byle nie Win(o)

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 10 Oct 1995 - 09:28:00 MET

Grzegorz Szyszlo napisal(-a) :

[...]
> Ja moze mam pytanie. Poza udostepnieniem dysku i spollerow drukarek
> co jeszcze moge uruchomic na windows NT ? bo chocby na netware ktory
> dziedziczy wszystkie grzechy dos'a jest tego sporo.

Ma kilka bajerow. Mozna postawic tzw. gateway to novell_netware. Co oznacza
okradanie firmy novell. Bo stawiamy server z licencja na 5 userow i mozemy
umozliwic prace ... nieskonczonej ilosci.
Mozna drokowac na drukarkach podlaczonych do unixa (ale raczej nie w druga
strone, sa wyrazne problemy)
Jest jeszcze pare drobiazgow i odnosi sie wrazenie ze wiecej w tym systemie
pozyteczych chwytow niz calego systemu.

--
Pozdrowienia,
Wojtek