Re: AMD 486DX4 120 MHz ???

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 09 Oct 1995 - 14:05:45 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

: Plyta plyta/ ale AMD486DX2 nie ma potrajacza tylko podwajacz
: czestotliwosci zegarowej. Tak przynajmniej mi sie zdawalo...

Niestety - a moze na szczescie - w odniesieniu do niektorych serii AMD DX2
istotnie tylko Ci sie zdawalo :)

: Jezeli sie mylilem, moze to oznaczac chyba tylko jedno AMD486DX2
: (przynajmniej nowe) to sa te same procesory co AMD486DX4, tylko ze w
: czasie kontroli jakosci odpadly, bo nie chcialy zbyt dobrze pracowac
: jako "potrajane" a byly wystarczajaco dobre jako "podwajane". W
: zwiazku z czym nie mialabym zaufania do w ten sposob osiagnietego
: DX4/120MHz.

Wszelkie informacje wskazuja na to, ze masz niemal calkowita racje. Co do
zaufania, to pamietaj, ze kontroli poddaje sie niekoniecznie kazda pojedyncza
sztuke, a raczej statystycznie reprezentatywna probke z partii.

        Leszek.

PS: Sam mam stare dobre AMD DX2-66 NV8T popedzone na DX4/100; zero problemow
    po pol roku uzytkowania, potrafi chodzic i jako DX2/100, i jako DX4/120 :)

| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
| My personal opinions are just mine. |
| If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |