Re: Plyta Zappa i Power Management

Autor: J.Bugajski - DzejBi (jbugajsk_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 09 Oct 1995 - 14:17:48 MET

> W celu wykorzystania tej opcji nalezy dodatkowo umiescic w pliku config.sys
> linie uruchamiajaca program POWER.EXE znajdujacy sie w pakiecie DOS
> (MS-DOS wersje >= 5.0, DR-DOS 6.0, Novell DOS 7.0). Moze ona na przyklad
> wygladac tak:
>
> DEVICE=C:\DOS\POWER.EXE
>
> Mozna dodac tez parametry (sa one opisane w help-ie)
>
> Rafal Rumian
Dzieki, wyprubuje, jak mi jeszcze chlopkai ze wspanialej firmy Optimus,
dadza coolerek do Pentiak, bo chyba zapomnieli o nim :-)))

Pozdrawiam - DzejBi

--
(____ | |    \      |      Technical University of Wroclaw
 ___| | |    \      |   email:   jbugajsk_at_asic.ict.pwr.wroc.pl
(_____/ |____/      |   irc:     DzejBi