Re: AMD 486DX4 120 MHz ???

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 06 Oct 1995 - 23:58:10 MET

On Fri, 6 Oct 1995 17:20:54 +0100 you wrote:

>Piotr (sfolszew_at_cyf.kr.edu.pl) wrote:
>: Hej Czy ktos widzial AMD 486DX4 120 MHz ?
>: Ponoc niemcy wycofali go ze sprzedazy z powodu jakiegos bledu ???
>
>Ja widzialem. Kupilem AMD 486DX2 80 i ustawilem na plycie czestotliwosc
>40 x 3. Wyszlo z tego DX4 120 MHz i dzialalo.

Cos to jakos dziwne...
Plyta plyta/ ale AMD486DX2 nie ma potrajacza tylko podwajacz
czestotliwosci zegarowej. Tak przynajmniej mi sie zdawalo...
Jezeli sie mylilem, moze to oznaczac chyba tylko jedno AMD486DX2
(przynajmniej nowe) to sa te same procesory co AMD486DX4, tylko ze w
czasie kontroli jakosci odpadly, bo nie chcialy zbyt dobrze pracowac
jako "potrajane" a byly wystarczajaco dobre jako "podwajane". W
zwiazku z czym nie mialabym zaufania do w ten sposob osiagnietego
DX4/120MHz.
Sam co prawda uzywam 486/50Mhz podciagnietego na 66, ale to co innego
- tak czy tak, jest to tylko podwajanie.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it