Re: BASH - esc...

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_oeto.pk.edu.pl)
Data: Sat 07 Oct 1995 - 11:39:05 MET

Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl) wrote:
: Marcin Klimowski (marcin_at_oeto.pk.edu.pl) wrote:
: : Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl) wrote:
: : : Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:
: : : : Rafal Maszkowski wrote:
: : : : > Pod bash brakuje mi tcshowego ESCp ESCn. Wiem, ze to mozna zdefiniowac w
: : : : To powiedz, co to robi... ESCp, ESCn.... Moze sie znajdzie?
: : : Kiedy napisze teESPp to wyswietla mi sie ostatnia komenda telnet jaka
: : : przedtem wydalem. Nastepne ESCp wyswietla poprzednia itd, a ESCn przewija
: : : w druga strone. Bez czegos takiego nie wyobrazam sobie pracy unixowej
: : : dluzej niz pol godziny.
: : to pod bashem masz lepiej...
: : regularny emacsowy incremental search
: : CTRL-R
: : i teraz piszesz pattern.
:
: Dziala!
:
: :jesli pracowales (a domyslam sie ze tak) z emacsami,
:
: Nie.
:
: : nastepne CTRL-R wyswietla poprzednia, a CTRL-S dziala w druga strone.
:
: Nie wyswietla. CTRL-S zatrzymuje ekran. To pewnie dlatego iz zgrzeszylem
: nieuzywaniem emacsa |:=

mea culpa !! oczywiscie, ze ctrl-s i ctrl-q steruja wyswietlaniem na terminalu
to dlatego, ze pisalem z pamieci, a przewijania w historii do porzodu
nigdy nie uzywam...
BTW - emacsow tez nie uzywam :)

                Marcin;)

Marcin Klimowski    |     marcin_at_oeto.pk.edu.pl    | hit ANY user to continue
..it's de facto	>>--| http://www.pk.edu.pl/~marcin |-->> 2 line only sig....