Re: OS/2 i Win32

Autor: Michal Rolka (Michal.Rolka_at_alf.igo.katowice.pl)
Data: Fri 06 Oct 1995 - 15:26:33 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>Jezeli Ci chodzi tylko o Mosaic czy NetScape - nie warto.

Chodzi mi raczej o to, zeby zobaczyc, jak uzywane przeze mnie netscapizmy
wygladaja na innych browserach.

>Natomist jesli masz w planie uzywanie rowniez innych aplikacji
>Win32 - musze troszeczke pogrzebac aby Ci odpowiedziec

Bede zobowiazany - zwlaszcza ze dostalem podobne pytanie (tez o Win32 z OLE)

Pozdrawiam,

   Michal Rolka
   Instytut Gospodarki Odpadami Zaklad Systemow Informatycznych
   FidoNet: 2:484/26 http://alf.igo.katowice.pl/~rolka/