Re: OS/2 i Win32

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 06 Oct 1995 - 17:22:22 MET

On Fri, 6 Oct 1995 09:20:30 +0100 Michal Rolka wrote:

>Czy jest mozliwe uruchomienie pod OS/2 aplikacji wymagajacych Win32?

Jest mozliwe

>Konkretnie, probowalem to zrobic z Mosaic (w Oknows mam zainstalowane
>Win32OLE 1.25), ale dostaje komunikat o tym, ze biblioteka jest za stara.

Jezeli Ci chodzi tylko o Mosaic czy NetScape - nie warto.
Najnowsza wersja WEB Explorera (1.03) obsluguje HTML 3,
i wogole nie ma nic do zazdroszczenia NetScape.

Natomist jesli masz w planie uzywanie rowniez innych aplikacji
Win32 - musze troszeczke pogrzebac aby Ci odpowiedziec
(u siebie skasowalem wszystko co dotyczyla windoze,
zdezinstalowalem nawet obsluge DOS'a, co sie oplaca ze wzgledu
na oszczednosc pamieci zajetej przez system; moj 8MB 486/66
zaczal chodzic zauwazalnie szybciej)

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it