Re: Transputer i860

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 06 Oct 1995 - 07:00:20 MET

On Thu, 5 Oct 1995 19:20:24 +0100 you wrote:

>Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
>P.S. O produktach IBM nigdy nie mialem wysokiej opinii. Sredniej tez zreszta
> nie.

No coz, jesli wyrabiac ja sobie na podstawie IBM PC lub s.o. IBM 370,
to rzeczywiscie trudno miec inna. Lecz wtedy IBM rzadzil swiatem, a
dzis musi walczyc. I efekty sa. Ogromny artkul przegladowy (test masy
serverow) kilka numerow do tylu PC Professionale - wskazuje na to ze
servery IBM sa nieomal doskonale. AIX jest jednym z najlepszych
Unix'ow. A i OS/2 jest niczego sobie.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it