Re: BASH - esc...

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 05 Oct 1995 - 21:36:34 MET

Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:
: Rafal Maszkowski wrote:
: > Pod bash brakuje mi tcshowego ESCp ESCn. Wiem, ze to mozna zdefiniowac w
: To powiedz, co to robi... ESCp, ESCn.... Moze sie znajdzie?

Kiedy napisze teESPp to wyswietla mi sie ostatnia komenda telnet jaka
przedtem wydalem. Nastepne ESCp wyswietla poprzednia itd, a ESCn przewija
w druga strone. Bez czegos takiego nie wyobrazam sobie pracy unixowej
dluzej niz pol godziny.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_mat.uni.torun.pl     http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec