Re: BASH - esc...

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 05 Oct 1995 - 21:46:41 MET

Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl) wrote:
: Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl) wrote:
: : Rafal Maszkowski wrote:
: : > Pod bash brakuje mi tcshowego ESCp ESCn. Wiem, ze to mozna zdefiniowac w
: : To powiedz, co to robi... ESCp, ESCn.... Moze sie znajdzie?

: Kiedy napisze teESPp to wyswietla mi sie ostatnia komenda telnet jaka
: przedtem wydalem. Nastepne ESCp wyswietla poprzednia itd, a ESCn przewija
: w druga strone. Bez czegos takiego nie wyobrazam sobie pracy unixowej
: dluzej niz pol godziny.

No to w bashu wpisz :'Ctrl-R te' i wyswietli ci sie ostatnie polecenie
zawierajace 'te'. Jak znalezc nastepne 'te' nie wiem, ale wydaje mi sie,
ze skoro kazde bylo inne, to tez mozna je latwo wyszukac podajac np.
fragmenty adresow do ktorych telnetowales.

Tomek