Re: Linux Slackware 3.0

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 05 Oct 1995 - 14:56:26 MET

Jan Rychter wrote:

> Docenisz zas ELF gdy bedziesz kompilowal wieksze rzeczy :-)
> Np. w takim pakiecie Khoros dawniej binaria mialy po 1.5MB, po
> przejsciu na ELF (daje mozliwosc generowania DLLi), mialy po 8-20kB +
> ~5MB bibliotek na calosc. Cudo.

Hm... Na razie mialem TYLKO klopoty z tym ELFem....
Tzn. Slack. 3.0 instaluje sie bez problemow.
Ale chcialem cos zmienic w jadrze, a tu same problemy:
  trzeba miec extra jadro przystosowane do ELFa
  a ponadto jak zainstalowalem patcha do quoty - to sie juz nie dalo
  skompilowac!!! (linker pisze undefined reference to 'nazwa funkcji',
  przy czym ta funkcja gdzies tam w *.o jest - bo sprawdzilem "recznie".

  Tak samo - sa klopoty przy kompilacji np. pgp....

  Ostatecznie wrocilem do starej wersji: Slack. 2.3.0
A jedynie wcisne mu nowsze jadro....

Ale mam prosbe: czy mozesz mnie przekonac do ELFa i do Slack. 3.0?
Tzn.:
1. Czy miales jakies problemy z kompilacja innych programow i jak to
obchodzisz... (mnie to sie juz trafilo w 2 roznych programach!)
2. Czy NAPRAWDE ELF daje mniejsze pliki? Bo jak kompiluje cos takiego:
    main(){printf("Hello, I'm not JB.\n");exit(0);}
   to jednak coff (a.out std) jest zdecydowanie mniejszy....
   Tzn. przy wiekszych (Jak wiekszych?) programach dopiero jest zysk?
3. Zysk z zarzadaniem pamiecia, przyznam sie ze nie widzialem specjalnie
   przyspieszenia....

 A masz dokumenty, ew. mozesz jakiegos URLa podac?

 I co sadzisz o mojej decyzji - by poki co wrocic do Slacka 2.3 ?

 Jak masz chwile czasu - napisz cos... Bo jestem w rozterce...

Zbigniew Zych

--
WWW: http://www.uci.agh.edu.pl/student/infgrp/zych         Zyzio @ IRC
PGP: finger zych_at_ernie.icslab.agh.edu.pl    IRC ADMIN @ irc.agh.edu.pl