Re: moj komputer

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 04 Oct 1995 - 19:47:17 MET

On Wed, 4 Oct 1995 10:20:22 +0100 Michal Jankowski wrote:

>Gregorio> Za licencja ida przeciez jakies gwarancje, ktorych od
>Gregorio> produktu freeware oczekiwac rzecz jasna nie mozna.
>
>Gwarancje? Takie jak te?
>
>IN NO EVENT WILL SUNSOFT BE LIABLE FOR ANY LOST REVENUE, PROFIT OR

Masz racje. Tego typu deklaracje oczywiscie znam, sa one przeciez
na praktycznie kazdym pakiecie oprogramowania. Zdecydowanie
niezrecznie
sie wyrazilem. Nie chodzilo mi przeciez o moj punkt widzenia, lecz
o sposob patrzenia na sprawe przez "decydentow". Ja osobiscie mam
zaufanie do Linux'a zarowno jako produktu w tej chwili jak i jego
rozwoju. Co do tego ostatniego (tzn. rozwoju) moze nawet wieksze
niz do OS/2, bo np. IBM moze z niego zrezygnowac w wyniku sukcesu
rynkowego Win95, a hobbysci, wolontariusze, nie zrezygnuja. Znuza sie
jedni - pojawia sie nastepni. Kto jednak z kierownictwa jakiejs firmy
podejmujacy decyzje o wyborze s.o. zaufa grupie wolontariuszy?
International Bussiness Machines - brzmi lepiej. Rowniez lepiej brzmi
Santa Cruz Operations.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it