Re: moj komputer

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 13:13:55 MET

Jaroslaw kozak napisal(-a) :

> Mysle ze nie masz raacji, chodzi tutaj o srodowisko pracy. Na os/2 (insynuacja) mozesz
> skonfigurowac sobie tak jak unixa - jesli lubisz. I wtedy wszystkie twoje
> przyzwyczajenia pozostaja.

Hmmm, tyle ze ja poki co nie czuje potrzeby przechodzic na inny system i
jeszcze zmieniac go pod moje przyzwyczajenia.

> No coz, ja tez lubie Linuxa i co z tego. W domu mam linuxa w firmie musze stosowac
> produkty komercyjne. Chyba ze wskazesz mi legalnego dystrybutora u ktorego moge zakupic
> licencje na linuxa i caly soft do niego????? .

A to ciekawe. A ja myslalem (?!?!?) ze system sluzy mi aby cos nim robic,
cos uzyskac, albo cos na nim wykonac a nie jako plansza do przyklejania
etykietek z licencjami. Mam linuxa i nie musze sie chwalic ze mam licencje
numer XXXXXXXX na XXX uzytkownikow i numer u producenta XXXXX. Dla mnie jest
wazne ze to co zainstalowalem chodzi BEZ zarzutu i nikt sie mnie nie czepia
ze czegos nie ma, cos nie dziala albo cos jeszcze.

A jak chcesz kupic linuxa to zapraszam - wlasnie szukam klientow bo mam
zamiar zamowic cos w usa :)

--
Pozdrowienia,
Wojtek