Re: moj komputer

Autor: Jaroslaw kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 09:01:38 MET

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>Mowiac szczerze to ja i tak wole Linuxa (ogolnie UNIXa). Po co mi
>nasladowanie skoro jest oryginal :)
>Mam dosc produktow udajacych "software" lub "system operacyjny". Dodam moze
>nie nie chodzi tutaj o os/2. Pozostawiam domyslom o co mi chodzilo.

Mysle ze nie masz raacji, chodzi tutaj o srodowisko pracy. Na os/2 (insynuacja) mozesz
skonfigurowac sobie tak jak unixa - jesli lubisz. I wtedy wszystkie twoje
przyzwyczajenia pozostaja.

No coz, ja tez lubie Linuxa i co z tego. W domu mam linuxa w firmie musze stosowac
produkty komercyjne. Chyba ze wskazesz mi legalnego dystrybutora u ktorego moge zakupic
licencje na linuxa i caly soft do niego????? .

Jarek