Re: moj komputer

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 12:05:46 MET

Gregorio Kus napisal(-a) :

> Nazywanie nasladowaniem pelnowartosciowy porting aplikacji i opro-
> gramowania narzedziowego to lekka przesada.
>
> Grego

No dobrze. Moze niezbyt zreczne sformulowanie. W kazdym razie mam juz dosc
emulacji/symulacji/zastapienia/czy_cos_tam_jeszcze skoro po prostu moge
sobie zainstalowac linuxa. Zupelnie nie widze ku temu powodu. Nie mam sensu
kupowac malucha i robic w spojlerow (no bo to przeciez samochod sportowy !!!).
A zeby sie osowcy nie urazili to nie warto rowniez kupowac duzego merca i
jezdzic dla wprawy 10km/h, bo polubilem syrenke.
A wlasciwie o czym my mowimy. Ile osob na swiecie kupuje win'95 i mysli ze
kupuje system sieciowy, podczas kiedy tymczasem m$ wymyslil sobie ze sprzeda
program symulujacy system operacyjny. I jeszcze kaze za to drogo placic.

--
Pozdrowienia,
Wojtek