Re: TCP/IP na OS/2

Autor: Jacek WISNIEWSKI (jacek_at_wat.waw.pl)
Data: Sun 01 Oct 1995 - 14:05:34 MET

zawieruc_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Marcin Zawierucha Akademia Ekonomiczna) wrote:
>Witam wszystkich dyskutantow
>
>Mysle ze ta lista to dobre miejsce, aby zadac nastepujace pytanie:
>Jak skonfigurowac tcp/ip pod os/2 warp?
>
>Tutaj kilka szczegolow:
>
>KBN uszczesliwil nasza uczelnie kilkunastoma licencjami Warp'a. Nikt z nas
>nie widzial tego wczesniej (osobiscie uwazam ze nic straconego) i mamy
>problem ze skonfigurowaniem tcp.
>(...)
>W pakiecie znajduje sie plyta z BonusPack i tam sa jakies cuda do
>Internetu, ale do SLIP i PPP.

 Wg tego co ja wiem na temat OS/2 WORP z Bonus Pack (bo taki dostalem na testowanie
z IBM Polska) to jest to wersja na pojedynczy komputer bez dostepu do LAN (stad
tylko SLIP i PPP). IBM w ostatnich dniach wprowadzil do dystrybucji OS/2 LAN
Extension (czy jakos tak podobnie) co jest poprzednia wersja OS/2 WORP ale z
funkcjami sieciowymi. Pokazywali pudelka z czym takim na SoftTargu w Katowicach. Mam
wrazenie ze dopiero ta wersja pozwoli sie wlaczyc do LAN. Zycze wytrwalosci (bo mi
jej zabraklo).

--
|Jacek WISNIEWSKI               | Wojskowa Akademia Techniczna|