Re: plyty glowne ASUS

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 22:08:20 MET

> Ludzie kochani, co wy macie za testy? Duzo plyt testowalem, i poza
> nielicznymi wyjatkami wszystkie chodzily tak samo szybko, z dokladnoscia do
> kilku (<5) %.

corespeed, hyperd-test, megamips, wspomniany juz 3dbench, winbench
(zwlaszcza memory-2-memory bitblt), winspeed, w mniejszym stopniu
checkity, si, mips, speedcom... polecam testowanie wydajnosci pamieci
przy wylaczonych obu cache'ach i testowanie wydajnosci external-cache
przy wylaczonym internal-cache (nawet checkitem - roznice sa
widoczne, choc nie wiem na ile miarodajne). do tego mam pare wlanych
programikow no i wyniki obserwacji zachowania sie plyty w konkretnych
aplikacjach - roznice w ogolnej sprawnosci zwykle (zwykle!) nie
przekraczaja 10% chociaz w niektorych operacjach zdarzaja sie
kilkukrotne roznice! jesli chodzi o "wykladalnosc" sie plyty czyli
stabilnosc pracy polecam tzw. demosy - sa zwykle napisane w taki
sposob, ze jesli cos jest nie tak, to komputer sie dosc szybko
wylozy, mimo iz w innych programach moze sie wydawac, ze niby
wszystko jest ok ;)
karpio