Re: Pytanie typu "PLYTA I PROCESOR"

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 21:21:37 MET

Andrzej Karpinski napisal(-a) :

> [...]

No to albo mowimy o Win95 albo o multitaskingu. Albo jedno albo drugie ...

Jesli chodzi o system to ja preferuje raczej Tritona z nowym cache (tzw.
pipelined cache). Skutecznosc - +30% (no, moze impulsowo, ale nie mniej niz
20%). Testowalem wzrost wydajnosci dla EDO. Wstyd mowic, ale bylo to
zalosne. (roznica >1% nie jest dla mnie dramatyczna).

> mocno dyskusyjna wydaje sie wiec przydatnosc zwielokrotniania
> wewnetrznie czestotliwosci zegara - choc oczywiscie nie jest tak zle -

No i obudzilismy sie z reka w obudowie pc-ta. Po prostu tutaj sa ciagle
ograniczenia i nie mozna temu raczej specjalnie przeciwdzialac.

--
Pozdrowienia,
Wojtek