Re: plyty glowne ASUS

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 10:21:22 MET

Jaroslaw kozak napisal(-a) :

> Niestety SP3 - posiada kontroler oparty o LB - nie jest nigdzie napisane ze
> jest to kontroler PCI. Na samym Asusie bodajze znalazme informacje o tym
> zresza mam plyte PVI486 kumpel ma SP3 - kupione w tej samej firmie TCH&
> Spolka.

Dziekuje.

> Akurat widzialem inna plyte (Pentium) Asusa i w dokumentacji jest dokladnie
> napisane ze jest to kontroler PCI, a w przypadku SP3 ( dla 486) jest to
> prawdopodobnie LB.

Juz pisalem (cytowalem) list z firmy ASUS n/t kontrolera na plycie.
Wlasciwie nie ma co dodawac.

> Poza tym jak kupilem plyte to dzwonilem do dzialu technicznego firmy TCH z
> takim pytaniem - odpowiedz dostalem ze jest to LB sterownik.
> Kumu tu wierzyc?

Ze smutkiem stwierdzam ze prawdopodobnie rozmawiales ze mna :( Jeszcze
calkiem niedawno tez twierdzilem ze kontroler na plycie jest VLB (or LB),
ale zadalem to pytanie firmie ASUS i dostalem odpowiedz ze wprawdzie on moze
i tak wyglada, ale NIE jest VLB. Po prostu jest on zaszyty w chipsecie i nie
mozna go w zaden sposob uszeregowac w lini PCI/VLB.

--
Pozdrowienia,
Wojtek