Re: plyty glowne ASUS

Autor: Jaroslaw kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 30 Sep 1995 - 15:02:37 MET

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>Nawet jesli przyjmiemy ze LB == VLB (z czym sie nie zgadzam) to i tak Asus
>sp3 posiada kontroler dysku podpiety przez szyne pci.
>
>Pozdrowienia,
>Wojtek
>
>[wojtekp_at_tch.waw.pl]

Niestety SP3 - posiada kontroler oparty o LB - nie jest nigdzie napisane ze
jest to kontroler PCI. Na samym Asusie bodajze znalazme informacje o tym
zresza mam plyte PVI486 kumpel ma SP3 - kupione w tej samej firmie TCH&
Spolka.
Akurat widzialem inna plyte (Pentium) Asusa i w dokumentacji jest dokladnie
napisane ze jest to kontroler PCI, a w przypadku SP3 ( dla 486) jest to
prawdopodobnie LB.

Poza tym jak kupilem plyte to dzwonilem do dzialu technicznego firmy TCH z
takim pytaniem - odpowiedz dostalem ze jest to LB sterownik.
Kumu tu wierzyc?

Jarek