Re: TCP/IP na OS/2

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 30 Sep 1995 - 15:44:56 MET

> Szczesciarze!

nic nadzwyczajnego - w tej chwili jest uruchomiony program IBM dla
szkol czy jakos tak - za 39zl mozna miec za darmoche osa i kupe
oprogramowania - zajmuje sie tym wspomniana wczesniej firma Peryt, i
z tego co mi wiadomo TCH (moze Wojtek bedzie cos wiecej wiedzial).
dotyczy to jesli pamietam zarowno ludzi prywatnych ktorzy pokaza
legitymacje, szkol podstawowych i ponad i uniwerkow.

karpio