Re: V7 VEGA PRO (T9440) i OS/2 - DOT KASZANA

Autor: Jaroslaw kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 30 Sep 1995 - 14:47:05 MET

elpro_at_gryzmak.pdi.lodz.pl wrote:

>Poszukuje drivera do karty V7VEGA PRO (wystepujacej rowniez pod
>pseudonimem Trident T9440 (VLB) do OS/2 Warp.
> Na firmowej dyskietce byl program instalacyjny do OS/2 2.1
> Probowalem tego uzyc, ale wyszla taka kaszana ze trzeba bylo instalowac
>OS ponownie.
He, dziwne
Jaka kaszana, dlaczego instalowales OS-a ponownie???!!!!
Mysle ze wielu nie wie jak podnosic OS/a w systuacjach awaryjnych ( przepraszam wszsytkich
tych ktorzy wiedza).

Jesli po zainstalwoaniu nowych sterownikow masz klopoty cos ci nie dziala - wtedy w trakcie
bootowania systemu ( pojawi sie w lewym gornym rogu napis OS/2 na bialym tle) trzeba
nacisnac ALT+F1 - pojawi sie gustowne MEnu z ktorego mozemy wybrac co chcemy robic
Czy zresetowac ustawienia dla standartowej VGA, czy przejsc do menu instalacyjnego (
szcezgolnie przydatne przy nowych sterownikach ).

Ludzie to nie windowze gdzie jak cos sie raz skaszani to tylko reinstalka systemu
pozostaje.

W tym systemie mozna inteligentnie ominac bledy sterownikow/uzytkownika/IBM-a :))))

Poza tym polecam SysInfo (BonusPack), w opcji system operacyjny mamy mozliwosc obejrzenia
patch-levela albo CDS-number jak to IBM nazywa. Potem wystarczy siegnac internetem do ibm i
sciagnac sobie nowego CDS-a. Jest calkiem sprytnie rozwiazane - poza tym program
instalujacy CDS-y sprawdza czy moze zainstalowac nowego patcha na system.

Pozdrowienia dla nekrosoftowcow

kozi

PS: Aktualnie testuje WIN'95 - i coraz mniej mi sie podoba (a kiedys mi sie podobal?!!:)))