Re: karta S3 964 - moze skonczymy?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 13:41:53 MET

> From: Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus)
> Subject: Re: karta S3 964 - dalej nie ma zadnych fajnych informacji

    Czesc! :)

    Ok, starczy tych zlosliwosci. Ciesze sie, ze udalo nam sie dojsc
do wspolnego stanowiska, troche szkoda ze w takich okolicznosciach,
choc z drugiej strony musze przyznac, ze niezla mialem zabawe piszac
ostatnia odpowiedz :) Nie bede moze skrobac nastepnej, bo choc to
zabawa przednia to jakby troche nie na temat... Dla scislosci dodam:
niewiele sie pomyliles (moge juz na "ty"?) z licealista - mam 20 lat,
i mimo to uwazam, ze wiek nie zawsze ma bezposredni wplyw na
wiadomosci... Szczerze mowiac, nie przeszkadza mi to, a nawet wrecz
przeciwnie :) Wnioskow z calej dyskusji mysle powtarzac nie musze -
zainteresowani znajda je w poprzednim postingu.

szkoda tylko, ze na mojego PS'a

odpowiadasz

> Nie nie moze Pan.
> Ja tam nie zamierzam sie przejmowac tym czy urazam czyjas chora
> ambicje. Bede pisal, kiedy cos wiem na temat o ktory ktos zapyta.
> Rowniez i wtedy, kiedy znajdzie sie na liscie przez przypadek jakis
> Pan Redaktor Naczelny, ktory raczy wyrazic zdanie ciut ciut odmienne.

Nie chodzi mi tu ani o ambicje, ani o konkretne argumenty: cenie
ludzi, ktorzy maja inne zdanie niz ja, pod warunkiem oczywiscie, ze
sa jakiekolwiek racjonalne przeslanki ku temu (nie lubie fanatykow).
prosilem jedynie, by w przyszlosci ulegl, chocby niwielekiej, zmianie
sposob prowadzenia dyskusji... Mysle, ze nie prosze o zbyt wiele.

pozdrawiam
karpio