Re: Drugi dysk w PC

Autor: Jaroslaw kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 11:49:12 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Przykladowo: (F, fizyczy, L-logiczny)
>
>F-1 part. F1a, F1b
>F-2 part. F2a, F2b .
>
>Bedzie to widoczne jako:
>
>C: F1a
>D: F2a
>E: F1b
>F: F2b
>
>nie sprawdzalem jak to sie rozlozy przy wiekszej ilosci partycji. po prostu
>nie mialem takiej potrzeby :)
>
> oOOo
> /========\__/============================\
> | Grzegorz Szyszlo network administrator |
> | mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> [...]

Rozklad tego bedzie taki -- nie wiem co zniku kompinowales z tymi literkami

1. Primary - 1 dysk
2. Primary - 2 dysk
3. ext-logic drive 1 - dyks
5. ext-logic drive 1 - dysk
6. ext-logic drive 2 - dysk
i tak dalej literki sobie dopisz od
1- c
2 -d
3 -e

Najlepszym rozwiazaniem jest zalozyc na 2 dysku extended partition

Jarek